HR Administration & Payroll Advisor

Om iemand tijdens een zwangerschapsverlof te vervangen, we zoeken naar een HR Officer met ervaring in administratie om ons HR team te versterken dat nu bestaat uit 4 personnen.

 

FUNCTIE

Als HR Administration & Payroll Advisor rapporteer je aan de Belgische HR verantwoordelijke. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor alle HR-administratie (Hard HR) voor alle restaurantmedewerkers (400 personen). Je bent de eerste contacperoon voor alle administratieve vragen.

 

Praktisch gezien, zijn jouw taken de volgende :

  • Je beantwoordt vragen van medewerkers over alle zaken die verband houden met sociale wetgeving (arbeidstijd, aanwezigheid, afwezigheid, tijdsbestedingen), met de hulp van het sociaal secretariaat Je kijkt verschillende berekeningen na, zoals bruto/netto, salariskosten, bijdragen pensioenfonds, vakantiegeld, 13e maand, etc.
  • Je ondersteunt het complete beheer van voertuigen, tankkaarten, GSM, HR-verzekeringen en andere extralegale voordelen
  • Je bent verantwoordelijk voor de correcte betaling van de lonen (3 dagen per maand) en je contoleert de prestaties die geregistreerd werden door de restaurants
  • Je stelt de arbeidscontracten op en voert eventuele wijzigingen uit
  • Je onderhoudt het individuele dossier van elke medewerker
  • Je coacht en adviseert restaurantmanagers bij het opvolgen van hun werknemers
  • Je ondersteunt de Belgische HR-verantwoordelijke bij de rekrutering van personeel
  • Je bezoekt de winkels 2 dagen per week om het personeel te ontmoeten, hun vragen te beantwoorden en kwaliteitscontroles uit te voeren op personeelsaspecten
  • Daarnaast beheer je verschillende HR-projecten, waarvoor je op basis van "best practices" nieuwe tools en methodes ontwikkelt.

 

Als HR Administration & Payroll advisor heb je veel interne én externe contactacten. Je hebt een sleutelrol binnen de organisatie.

 

PROFIEL

  • Je hebt, ten minste, een baccalaureaat in human resources en een succesvol ervaring in de personeel dienst (minimul 2 jaar)
  • OF je hebt een succesvol ervaring in team beheer (rooster beheer, prestaties invulling, rekrutering, team opvolging, eerst contact persoon voor vragen, enz.
  • Je kent de sociale wetgeving en dit interesseert je.
  • Je houdt van een zeer gevarieerde administratieve job met veel contacten en een breed netwerk
  • Je bent flexibel, leergierig, stressbestendig en je wilt groeien
  • Je spreekt en schrijft de twee talen van ons land (NL/FR)
  • Je bent nauwkeurig in je werk, betrouwbaar en discreet
  • Je bent goed in de omgang met mensen en een goede communicator

=> JOB@EXKi.BE <=